Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008

Sotto voce




Σ΄αγαπούσα και πριν να σ΄ανταμώσω,
κι ακόμα δεν σ΄αντάμωσα αρκετά,
κι αν έγινες δική μου, μ' άλλο τόσο
καημό η ψυχή μου ΕΣΕΝΑ αποζητά.

Αχ, ακριβή μου, πότε κιόλα οι δρόμοι
που σμίξαμε χωρίσαν! Μια στιγμή
σ΄έχω κρατήσει, κι ευωδιάζει ακόμη
όλη η ζωή μου απ΄άσπρο γιασεμί

Κ. Καρθαίος

Ένα ποίημα που τυχαία ανακάλυψα σε μια ποιητική ανθολογία του Μανόλη Αναγνωστάκη ένα πρωινό καθώς έψαχνα μαζί με δύο φίλους (που η αλήθεια είναι αυτοί με παρότρυναν για την δημιουργία αυτού του blog) για έναν αντιπροσωπευτικό τίτλο. Ανάμεσα στους υποψήφιους τίτλους ήταν και οι τίτλοι άλλων αγαπημένων ποιημάτων όπως Τώρα Μιλώ Πάλι (Μ.Αναγνωστάκης) ή Αποβραδυνό Κουβεντολόγι (Τ. Άγρας). Ο αντιπροσωπευτικότερος όμως τίτλος θεωρώ ότι είναι αυτός που τελικά επιλέχτηκε γιατί έτσι "χαμηλόφωνα" θα είναι και τα πόστ αυτού του blog! Θα κάνουμε λοιπόν ένα λυρικό ταξίδι στο χώρο των συναισθημάτων, των ιδεών και των προβληματισμών μας και με "Χαμηλή Φωνή" θα καταθέσουμε την ψυχή μας.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αγαπητή μαρούλα,
καλώς ήρθες και εσύ στον κόσμο των ιστιολογίων!
πολύ όμορφο ξεκίνημα και έξυπνος τίτλος!πάντα έτσι με έμπνευση και δημιουργικότητα να καταθέτεις τις σκέψεις και τους προβληματισμο
ύς σου.
θα είμαστε όλοι εδω να σε παρακολουθούμε με πολυ ενδιαφέρον καθώς είμαι σίγουρη ότι έχεις να μας πεις πολύ σπουδαία πράγματα!

φιλια πολλα!καλή αρχή!
ελενη

KouKos είπε...

Αντε Μαρούλα μου, επιτέλους! Καλή αρχή και από μένα! Πιστεύω πως θα εξελιχθεί σύντομα σε ένα από τα καλύτερα ίσως blog, αφού έχεις πολλά... πάρα πολλά να μας πεις!

Καλή συνέχεια!
Φιλάκια!

maroula είπε...

Ελενίτσα μου σ'ευχαριστώ πολύ! Ευελπιστώ πως και εσύ σύντομα θα αποκτήσεις το δικό σου blog γιατί ως γνωστόν είμαστε μια παρέα που έχει πολλά να πει και να μοιραστεί!
Φιλάκια Πολλά

diage είπε...

Είμαι πολύ χαρούμενος αυτή την στιγμή.Μετά από αρκετό καιρό παρότρυνσης έκανες κι εσύ το δικό σου μπλοκ (από τότε που ανάρτησα ένα ποίημα σου).Πάντα μου άρεσαν αυτά που γράφεις και πάντα θα εχω την ίδια αγωνιά να δω αυτά που θα γράψεις.Έχεις έναν ωραίο τρόπο να μοιράζεσαι τις σκέψεις σου.Είναι πολύ καλό το να "μιλάς" και ακόμα καλύτερο το να "επικοινωνείς".Εσύ τα καταφέρνεις καλά και στα δυο κι ας μη μπορούμε καμιά φορά να συνεννοηθούμε,δεν έχει σημασία.Ίσως γιατί σκεφτόμαστε το ίδιο αλλά δεν εκφράζουμε το ίδιο.Εγώ αυτό που θα σου ευχηθώ είναι να έχεις πάντα όμορφες σκέψεις και να τις μοιράζεσαι μαζί μας.
Πολλά φιλιά!

demo είπε...

Bienvenuto...;-)

maroula είπε...

Αγαπητέ kouke, που μου παραπονεθηκες ότι δεν σου απαντάω, περίμενα και το σχολιο του diage για να σας απαντήσω! Αρχικά οφείλω να σας πω ένα ευχαριστώ γιατί υπήρξατε το έναυσμα για αυτό το blog!Εσείς ήσαστε αυτοί που με τα δικά σας ποστ με παροτρύνατε να μοιραστώ τις σκέψεις μου μαζί σας. Δεν ξέρω αν θα καταφέρω τελικά να "μιλήσω" ώστε να σας μεταδώσω αυτές τις σκέψεις, που μακάρι diage μου να είναι πάντα όμορφες και δεν ξέρω αν τελικά θα "επικοινωνήσουμε"! Σας υπόσχομαι πάντως ότι θα προσπαθήσω. Kι ας μην εξελιχθεί kouke μου σε ένα από τα καλύτερα blog! Δεν έχει σημασία!Σημασία έχει ότι είμαστε εδώ όλοι μαζί, ο ένας να "διαβάζει" τον άλλον, να προβληματίζεται μαζί του, να προσπαθεί να δει και να καταλαβει το μεγαλείο της ψυχής του! Ευχαριστώ παιδιά!
Φιλάκια Πολλά!

maroula είπε...

Καλώς σας βρήκα demo.k...:-))