Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008


Ο λαός ψήφισε!!! Το εκλογικό αποτέλεσμα βρίσκει τον αγαπημένο μας blogger νικητή (με νοθείες βέβαια)! Ακόμα απορώ που βρέθηκαν 23 άτομα να σε ψηφίσουν!!!


Έστω, αφού το εκλογικό σώμα αποφάσισε, δεν μπορώ να το αρνηθώ και έτσι αυτό το ποστ είναι αφιέρωμενο σε έναν ακόμα αγαπημένο φίλο, τον diage ή αλλιώς G (από το Τρέχα Gύρευε, παιδιά καιρό εχετε να γράψετε σε αυτό το blog) ή αλλιώς, για τον πολύ κόσμο, Τάσο!


Τι να πρωτοπώ για τον Τάσο? Ξέρετε τώρα... Καλό παιδί,νέο, συνεσταλμένο, ανώτατης μόρφωσης, με εισόδημα, Ι.Χ., καλλιτεχνικής φύσεως (σαν αγγελία στα συνοικέσια, οι ενδιαφερόμενες ας σχολιάσουν στο ποστ)!


Ας αρχίσουμε λοιπόν...Γνώρισα τον Τάσο τον περσινό Ιούλιο, αν θυμάμαι καλά (Ποπώ πέρασε κιόλας ένας χρόνος) καθώς πηγαίναμε στο Ποσείδι. Σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής σκέφτόμουν: Καλά αυτό το παιδί δεν μιλάει καθόλου; Απαπα, πολύ ξενέρωτος, έλεγα! Χρειάστηκε να περάσει το Σαββατοκύριακο για να εμπεδώσω την φωνή του. Φανταστείτε!!! Όσο τον γνώριζα βέβαια άρχισα να τον συμπαθώ περισσότερο αν και υποψίαζόμουν ότι αυτός μπορεί και να μην με συμπαθεί αφού ούτε καν μου μιλούσε. Αποφάσισα λοιπόν να του μιλάω εγώ. Δεν λέω μου απαντούσε, αλλά συνέχιζε να μην μιλάει πολύ!!! Σκεφτόμουν ότι ίσως το κάνει και από ευγένεια! Δεν μπορούσα να τον καταλάβω, να τον ψυχολογήσω ούτε λόγος!!! Στη πορεία βέβαια συνειδητοποίησα ότι όταν μιλούσαμε στην παρέα παρακολουθούσε τι λέγαμε, χαμογελούσε στις βλακείες που λέγαμε και τέλος κατάλαβα ότι πολύ απλά δεν μιλάει πολύ όχι ίσως γιατί δεν έχει τι να πει και αυτό το διαπίστωσα καλύτερα όταν επισκέφτηκα πρώτη φορά το blog του (Black Rose στα αγαπημένα). Διαπίστωσα τότε ότι είναι ένας άνθρωπος ευαισθητος και ίσως ρομαντικός, που τις περισσότερες φορές χαμογελάει παρά γελάει και ότι δεν χρείαζεται να μιλήσει και πολύ για να καταλάβουμε την ψυχοσύνθεση του. Φτάνει να διαβάσουμε τις ιστορίες και τα ποιήματά του για τις όμορφες, σιωπηλές, μελαγχολικές νεράιδες, τους ιππότες και την χαμένη τους αγάπη!

Δεν χρειάζεται, επίσης,να μας λέει αστείες ιστορίες ή ανέκδοτα για να είναι το κέντρο
της παρέας, φτάνει να πάρει την κιθάρα στα χέρια του!


Ξέχασα να σας πω (σαν συμπλήρωση στην παραπάνω αγγελία) ότι πιάνουν τα χέρια του στις δουλειές: λάμπες(σήμερα προσπάθησα να την κάνω πάλι και την έσπασα, άσε πολύ χρήσιμοι αυτοί οι άντρες ώρες ώρες), υπολογιστές κτλ. και ότι επιπλέον είναι καλός ψυχολόγος (τι έχει ακούσει ο καημένος! Την maroula να μιλάει ασταμάτητα)!!!


Από αστεία σκηνικά με πρωταγωνιστή τον Τάσο δεν έχω να σας πω και πολλά (στης Ελενίτσας το ποστ θα έχω πολλά. Χαχα). Koukws και μικρή λογοτέχνης θα θυμούνται σίγουρα εκείνο το βράδυ του Σαββάτου στην Ικτίνου με τον Τάσο να μένει ακίνητος και αμίλητος από το σοκ! Αυτό βέβαια που εγώ είχα χάσει είναι τον Τάσο ζαλισμένο απο την τεκίλα στο Ποσείδι να έχει γείρει στην ψάθα και τον koukw να ρωτάει: Τάσο, τι ήπιαμε; (εννοώντας τι χρώμα τεκίλα) και ο Τάσος να απαντάει: γάμησε τα!


Να σας πω τέλος ότι ήθελε να διαβάσει το ποστ πριν τη δημοσίευσή του. Ήθελε λέει να το λογοκρίνει. Αλλά φυσικά και δεν το επέτρεψα!!! Φιλιά σε όλους!!!



10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχα αυτα ειναι....ειστε και μπεκρηδες παναθεμα σας.....:P:P
Να στε καλα παιδια να περασουμε ακομη πιο ωραια...

Υ.Γ Μαρια , οντως οι αντρες ειναι πολυ χρησιμοι σε τετοιες δουλειες...

φιλακια πολλα

KouKos είπε...

Καταρχήν, έχω να κάνω μια δήλωση-διαμαρτυρία! Γιατί δεν υπάρχει φωτογραφία του Τάσου? Έ???
Μόνο δικιά μου έβαλες? Ντροπή! :)
Εμ, Μαρούλα μου, αφήσατε τον Τάσο μόνο του στην ψάθα, και πήγες για βραδινές βουτιές με τη μικρή λογοτέχνη και την ελενίτσα!
Πάντος, να πω κι εγώ για τον Τάσο, πως αν και άργησα να τον γνωρίσω (παρόλο που μένουμε πολύ κοντά, γνωριστήκαμε στο στρατό, Ηράκλειο 2005) έχει καταφέρει να γίνει ένας από τους κοντινότερούς μου ανθρώπους, και χαίρομαι πολύ γι'αυτό!
Επίσης... τέλειο το περσινό ποσείδι? ε???
Αλεξάνδρα... έχασες που δεν ήρθες! Εμ, ήθελες να πας νωρίς στην Κρήτη! :)
Who is the next?

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν αφού μπήκε και η φώτο του τάσου,ας κανω και εγώ μερικά σχόλια!
Τον τάσο τον γνωρίσαμε περισυ στο ποσειδι((αχ τι μου θυμίζετε τώρα..έχουμε και εξεταστική..))
Όντως δεν μιλαει καθόλου,αλλά ακούει με μεγάλη προσοχή όλα όσα λέγονται στην παρέα!(το κακό είναι ότι τα θυμάται κιολας!)
Το καλύτερό του..όταν μας παίζει κιθάρα!Δεν έχω ακούσει κανέναν να παίζει τον προσκυνητή του αγαπημένου μου αλκινοου,τόσο καταπληκτικα!!
περιμένω να οργανώσουμε βραδια κιθάρας!!άντε ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ!!
Μας πήγε και στην Αμμουλιανη!!τι ωραία που ήταν!Μαράκι έχασες!έπρεπε να είχες ερθει...

maroula είπε...

Ναι Αλεξάνδρα έχω μεγάλο πρόβλημα με αυτά, ξέρεις λάμπες, υπολογιστές, κουρτίνες κ.τ.λ. Ένας καλός λόγος να βρω αγόρι!

Κούκε μου, έχεις δίκιο δεν είναι δίκαιο να μην βάλουμε φωτογραφία του Τάσου. Τόσος κόσμος, όπως είπες τον ψήφισε για να δει την φωτογραφία του δημοσιευμένη!!! Θα δούμε ποιος έχει σειρά!!! Γκάλοπ δεν ξανακάνω. Αλλοίωνετε τα αποτελέσματα!!! Χεχε!

Ελένη μου, καλή επιτυχία στην εξεταστική σου. Υπομονή!Οι παραλίες σε περιμένουν!!! Θα οργανωθούμε μην ανησυχείς!
Αφού βρήκαμε και καλλιτέχνη και σοφέρ τώρα!!! Χεχε! Πλάκα κάνω! Στην Αμμουλιανή δεν γίνονταν να έρθω καλή μου!

Φιλιά σε όλους!!!

Ανώνυμος είπε...

Αχ τι ωραία τι ωραία! Πολύ μου άρεσε αυτό το μικρό αφιέρωμα στον diage μας! Πιστεύω λοιπόν και γω, ότι ο diage είναι ένα πολύ ξεχωριστό άτομο και ότι αξίζει πολλά! Αυτό που μ΄ αρέσει, όσο τον ξέρω(αφού σε λίγο θα συμπληρωθεί, ένας χρόνος) είναι το ότι είναι και χαμηλών τόνων, αλλά και μια έντονη προσωπικότητα!
Όσο για τη κιθάρα που παίζει απλά καταπληκτικός!Ε και diage, μην ντρέπεσαι!Τραγούδα και καμιά φορά! Τέλεια και Ποσείδι και Αμμουλιανή, δεν το συζητώ!
Αναμένω, να κάνουμε πρόβα το τραγούδι μας!Φαντάζομαι μια υπέροχη μελωδία!Α και κάτι άλλο που έχω ξαναπεί, τόσες φορές και κανείς δεν
συμφωνεί βέβαια:Με μακριά μαλλιά Diage είσαι ίδιος ο αδερφός του Γιώργου, από το συγκρότημα, φίλοι για πάντα!ΧΑ ΧΑ!
Συνέχισε έτσι!Τα καλύτετα σου εύχομαι πάντα στη ζωή σου!
Μαρούλα έσκισες!Μπράβο!Υπέροχα λόγια!
Και ο επόμενος/επόμενη;
Φιλιά σε όλους!!!!!!

diage είπε...

Τιμή μου που αφιέρωσες τον χρόνο σου ώστε να αναφερθείς σε μένα.Υποκλίνομαι μπρος σου.

trexa-gyreue είπε...

"G"

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Αν και θα προτιμούσα να είχα δει το προ-δημοσιευμένο κείμενο.θα έκανα κάποιες διορθώσεις φυσικά.Η άρνηση σου αυτή έχει επηρεάσει τη σχέση μας κυρία μου.Να μην επαναληφθεί παρακαλώ.

trexa-gyreue είπε...

"Τ" Μαρούλα μου, κανείς σας δεν έχει την παραμικρή ιδέα για τον "G"!
Όλοι σας λέτε τόσο καλά λόγια, για έναν γκομενιάρη, μανιακό τύπο, με 3 μόνιμες σχέσεις και 5 ερωμένες, όπως αυτός! Δεν έχω γνωρίσει μεγαλύτερο αλήτη, γι'αυτό και ταιριάξαμε άλλωστε!
Όπως βλέπετε και στο σχόλιό του... απειλεί τη Μαρούλα διότι δεν πέρασε το κείμενο από την απαραίτητη λογοκρισία του! Αίσχος! Αίσχος!!!

Φίλε μου "G", ξέρεις πως το σχόλιό μου είναι τελείως καλοπροαίρετο! Πολλά φιλιά σε όλους!

maroula είπε...

Δική μας τιμή diage μου, που είσαι φίλος μας!!!

maroula είπε...

Α κύριε "G" δεν μας τα 'χες πει αυτά!!! 3 σχέσεις και 5 ερωμένες; Μπραααααααβο!!! Και τα καταφέρνεις και στέκεσαι ακόμα όρθιος; χεχεχε!!! Έτσι έτσι αλήτη "G"...
Εσύ "Τ" μην χάσεις... Κακές παρέες... Τουλάχιστον να σου γνωρίσει και εσένα καμία. Τι, θα μείνεις στις 2 σχέσεις και στις 3 ερωμένες; Ντροπή!!!
Α, και κύριε "G" απειλές όχι στην maroula!!!
Φιλιά πολλά παιδιά!!!