Πέμπτη 22 Μαΐου 2008

Scripta manet... όπως έλεγαν οι λατίνοι!!!




Χθες ήταν μια από τις μεγαλύτερες γιορτές!!! Γιόρταζαν πολλοί και πολλές. Ανάμεσα τους και ο Κωστής! Πώς θα ήταν δυνατόν λοιπόν να ξεχάσω τον φίλο μου; Ρωτάω. Πώς; Φυσικά είχα και άλλους φίλους και γνωστούς που γιόρταζαν. Αποφάσισα όμως πως σε αυτούς που νοιάζομαι περισσότερο δεν θα έστελνα ενα απλό sms αλλά θα τους ευχόμουν τηλεφωνικά!!!

Έτσι ξημερώματα της Τετάρτης, στις 12.30, τηλεφώνησα στην Ελενίτσα, που ήξερα πως δεν κοιμάται και δεν θα την ξυπνούσα (για την Ελενίτσα θα γράψω σε άλλο ποστ). Τους υπόλοιπους σκέφτηκα να τους ευχηθώ το πρωί! Τετάρτη πρωί λοιπόν αφού ξύπνησα και έφερα σε πέρας κάτι υποχρεώσεις που είχα λέω ας αρχίσω τις ευχές!!! Δεν πρόλαβα να πάρω το κινητό στο χέρι και ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος του μηνύματος (Oh baby baby, Why'd I have to fall in love with you? )!!! Τι να δω... Κωστής!!! "Καλημέρα Μαράκι μου! Τι κάνεις; Να χαίρεσαι τον φίλο σου!" Πάει αυτό, σκέφτομαι, χάζεψε!!! Υπήρχε περίπτωση να σε ξεχάσω;;; Όταν του τηλεφώνησα, μου παραπονέθηκε πως δεν τον θυμήθηκα!Ήταν μόλις 11.30 το πρωί!!!
-Την Ελένη όμως την πήρες τηλέφωνο χθες!
-Σκέφτηκα ότι μπορεί να κοιμάσαι, του απάντησα.
-Ναι, ας έστελνες ένα μήνυμα.
-Ήθελα να σου τηλεφωνήσω. Το ίδιο είναι το τηλέφωνο και το ίδιο το μήνυμα;
-Ναι αλλά τα γραπτά μένουν!!!


Αφού Κωστή μου τα γραπτά μένουν.. (Scripta manet, που έλεγαν και οι λατίνοι)

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΩΣΤΗ!!!
Πολύχρονος και πάντα ευτυχισμένος!!!
Με υγεία και δύναμη στις δύσκολες στιγμές,
που σου εύχομαι να μην έρθουν
ποτέ!!!
Να συνεχίσεις να είσαι αισιόδοξος και
να μας χαρίζεις όμορφες μαθηματικές ιστορίες!!!


Ευχαριστώ που πάντα όταν χρειάζομαι τη συμβουλή σου την έχω και που κάθε φορά, μα κάθε φορά που βγαίνουμε παρέα μου φτιάχνεις το κέφι!!! Αν και στεναχωρέθηκα λιγάκι όταν διάβασα το μήνυμα! Καλά ήταν δυνατόν να ξεχάσω τον κολλητό μου!!!

Υ.Γ. Αποφάσισα να αφιερώσω ένα ποστ σε κάθε φίλο μου, σταδιακά βέβαια...Για τυχόν παρεξηγήσεις διευκρινίζω ότι η σειρά δημοσίευσης του κάθε ποστ δεν θα έχει καμία εντελώς σχέση με το ποιοι και αν είναι σημαντικότεροι ή πιο αγαπητοί!!!Καθέναν τον εκτιμάω και τον αγαπάω.Aλλιώς δεν θα σας είχα φίλους!!!

6 σχόλια:

trexa-gyreue είπε...

"G"

Κωστή έχω να πω ότι είσαι πολύ παιδαράς!Μπράβο Μαρούλα κράξε τον κι άλλο!Άκου κει μήνυμα που έστειλε!!!

Ανώνυμος είπε...

Mαρακι μου!τελεια ιδεα!!πολυ ομορφο ποστ!!
Κωστη μην μαλωνεις τη μαρια μας!!
ξερεις πως δεν σε ξεχναει ποτε!αντιθετως σε σκεφτεται παντα και απο αυτα που μας λεει(ολο για σενα μιλαει) ειμαι σιγουρη 100% πως σε εχει πολυ ψηλα!παρα πολυ ψηλα!!σε αγαπαει και σε εκτιμαει παρα πολυ!

φιλακια πολλα σε ολους!
περιμενουμε τα υπολοιπα personal posts!

υγ :εχει να πεσει σχολιο!.....χεχε

Ανώνυμος είπε...

Χροοοοονννννιιιιιιαααααααα!
Ποοοοοολλλλλαααααααααααααα!
Σε όσους γιόρταζαν την Τετάρτη!
Πάρα πολύ τέλεια φωτό!
Πάρα πολύ όμορφα λόγια!
Πάρα πολύ έξυπνη ιδέα!
Και φυσικά πιστεύω ότι Κούκε μου, η Μαρούλα δεν σε ξεχνά ποτέ!
Μπράβο, μπράβο!
Συνεχίζουμε!
Ποιος-ποια έχει σειρά?Αδημονώ....
ΧΑ ΧΑ!
Πολλά φιλιά!!!
Καλό βράδυ!

KouKos είπε...

Χαχαχαχαχα!!!!
Είσαι άπαιχτη Μαρούλα μου! Και σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!
Scripta manet φυσικά! Και σαν λατίνος εραστής κι εγώ... δε μπορούσα να πω κάτι άλλο!
Όπως καταλάβατε, έχουμε πολύ πλάκα στην παρέα!
Να σας πω τώρα γιατί έστειλα το μήνυμα.
Λοιπόν, είμαι στο φροντιστήριο, και έχω μάθημα 10-12. Συνεχώς χτυπούσε το τηλέφωνο και μας διέκοπτε το μάθημα, αλλά δε μπορούσα να μη το σηκώσω ή να μην απαντήσω λόγο της ημέρας, καταλαβαίνετε...
Χτυπούσε το τηλέφωνο λοιπόν, και με ρωτούσαν οι μαθητές μου ποιος με θυμήθηκε. Έτυχε, κι εκείνη την ώρα έστελναν μηνύματα άλλοι μαθητές μου, λες και είχαν συμφωνήσει όλοι τους να μου στείλουν πρωί πρωί μήνυμα. Έτσι κι εγώ τους απαντούσα "ο τάδε μαθητής, εκείνη η μαθήτρια... κτλ."
"Καλά κύριε, μόνο μαθητές σας σας θυμούνται?" έτσι μου είπανε, και σκέφτηκα να στείλω το μήνυμα στη Μαρούλα, αφού 1ον ξέρει πως την αγαπάω πολύ και 2ον φυσικά έχει πολύ χιούμορ, και θα πέθαινε στο γέλιο.
Αφήστε που είχαμε "προηγούμενα" από τη δική της γιορτή. Θυμάσαι Μαρούλα που μιλούσαμε για τον Καρυωτάκη και είχε περάσει η 12η ώρα? Κάτι ανάλογο μου είχες πει τότε :)

Τώρα που το ξανασκέφτομαι όμως... να χαίρεσαι τον φίλο σου δε σου είπα? Ε, δεν εννοούσα εμένα! Τόσους Κώστηδες γνωρίζεις! :):):)

Πολύ καλή και η ιδέα σου, και αν θέλεις να συμπληρώσω λίγο, προτείνοντας να ψηφίζουμε εμείς οι φίλοι σου σε ποιον θα κάνεις κάθε φορά το αφιέρωμά σου! εεεεεε?

KouKos είπε...

Αυτός ο παιδαράς στη φωτογραφία ποιος είναι? Μήπως εννοείς ότι μου μοιάζει? Άντε βρε, εγώ είμαι πιο όμορφος!!!

maroula είπε...

Σας άρεσε εεεεε???? Έρχεται η σειράααααα σας!!! Κούκε μου είσαι θεός!!! χεχε! Θερμή παράκληση! Διαπιστώθηκε ότι αλλοίώνονται τα αποτελέσματα! Όσοι έχουν ψηφίσει παρακαλούνται να ΜΗΝ ψηφίσουν πάλι!!
Φιλάκια σε όλους!!!