Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

Χρόνια Πολλά Ελενίτσα ! ! !





Αυτό το ποστ ανήκει στην Ελενίτσα... Δικαίως είναι αφιερωμένο σε αυτήν καθώς στις 12 του μήνα είχε τα γενέθλια της!

Χρόνια σου πολλά μικρή μου, πάντα με υγεία και πολλή αισιοδοξία που σπάνια σου λείπει!!

Ας μην πολυλογούμε λοιπόν...

Αυτό που χαρακτήρίζει τη γλυκύτατη φίλη μας είναι η ανεμελειά της και η αθωότητά της, η χαρά της και γενικά το ότι πάντα όταν τη βλέπεις σου φτιάχνει τη διάθεση!!! Δεν πτοείται... Ξέρει να περνάει καλά, να βγαίνει, να διασκεδάζει... Μες στη τρέλα πάντα!!!

Αυτό που επίσης χαρακτηρίζει την Ελενίτσα είναι οι πολλές ατάκες που λέει, τις περισσότερες από αυτές όταν προσπαθεί να συνεννοηθεί μαζί σου!!!

Καλοπροαίρετα πάντα, σας παραθέτω ορισμένες από αυτές!!!


Ελένη στο msn: Πάρε πάρε αυτά τα τραγούδια να ακούσεις...

Μαρία: Τι μου στέλνεις καλέ; Τραγούδια από ελληνικές ταινίες; Φάμελλο έχεις να μου στείλεις;

Ελένη: Στέλνει τα Παιδιά του Πειραιά....

Μαρία: ΦΑΜΕΛΛΟΣ

Ελένη: Όχι καλέ, η Μερκούρη το τραγουδάει!!!


Προσπαθούμε να κανονίσουμε ώρα και μέρος συνάντησης με τον Diage! Κανονίζουμε αρχικά στην Αριστοτέλους... Ο Diage όπως πάντα στην ώρα του... Εγώ και η Ελένη στο δρόμο... Με παίρνει η Ελένη τηλέφωνο να μου πει ότι θα αργήσει και ότι την βολεύει καλύτερα στην Καμάρα... Παίρνω τον Diage τηλέφωνο και του λέω να κατευθυνθεί προς την Καμάρα! Φτάνει η Ελένη στο κέντρο αλλά φτάνει στην Τσιμισκή με Ναυαρίνου ενώ εγώ πλησιάζω στην Καμάρα... Είμαι πιο κάτω λέει στο τηλέφωνο... Εντάξει της λέω. Πάω να πάρω τον Τάσο από την Καμάρα και κατεβαίνουμε. Παίρνει όμως την πρωτοβουλία και τηλεφωνεί στον Τάσο και του λέει να κατέβει προς τα κάτω!!! Φτάνω στην Καμάρα και δεν βρίσκω κανέναν!!! Ήμουν σίγουρη για το τι είχε κάνει... Δεν ήταν η πρώτη φορά εξάλλου...


Η αλήθεια είναι ότι περνάς πολύ ωραία όταν βγαίνεις με την Ελένη αλλά ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΕΣΥ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΛΑΒΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ!


Άλλη μέρα στα LOL, καφέ στην Ναυαρίνου... Η Ελένη με την Νεκταρία... Εγώ απουσιάζω εκτός Θεσσαλονίκης... Μου τα μεταφέρει ο Τάσος όμως που ήταν παρόν... Η συγκατοικός μου είχε ένα πρόβλημα με το κλειδί της αρχικά όταν μπήκαμε στο σπίτι και είχα αναγκαστεί κάποια στιγμή να φύγω από μια συναυλία και να πάω να της ανοίξω! Έβγαλε όμως άμεσα άλλο κλειδί! Λοιπόν εκείνη την ημέρα είχε ξεχάσει τα κλειδιά της στο σπίτι! Εγώ έλειπα και κάπου έπρεπε να μείνει! Παίρνει λοιπόν την Ελένη τηλέφωνο, πηγαίνει την βρίσκει και προσπαθεί να της εξηγήσει τι συμφαίνει!

Ελένη: Καλά ρε Νεκταρία γιατί δεν έβγαλες αντικλείδι;

Νεκταρία: Ρε Ελένη έβγαλα αντικλείδι αλλά ξέχασα τα κλειδιά μοιυ...

Μετά πό λίγο... Ελένη: Ναι γιατί δεν έβγαλες αντικλέιδι, αφού την έχεις πατήσει;

Νεκταρία: Ρε Ελένη τι σου λέω έβγαλα αλλα τα ξέχασα....

Αγάπη μου γλυκιά, ξέρεις ότι ό,τι λέμε τα λέμε πάντα με χιούμορ και αγάπη!!! Χρόνια Πολλά και πάλι φιλενάδα!!!

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα μαρούλα!Σ ευχαριστω πάρα πολύ για τις ευχές και το ωραίο αφιέρωμα!!
Λοιπόν θα ξεκινήσω απ΄την ωραία φωτο!!Τραβήχτηκε ανήμερα των γενεθλίων μου στην πρίγκηπο όπου και είχαν μαζευτεί όλα τα τρελοκόριτσα και με περίμεναν να εμφανιστώ..(παραλίγο να μην πήγαινα είναι η αλήθεια!!)με το που κάθομαι και πιάνουμε την κουβέντα ξάφνου εμφανίζεται η μαχούλα μας με μια τούρτα και κεράκια!!αρχίζει και το γνωστό άσμα κι η συνέχεια είναι γνωστη..απίστευτη συγκίνηση..πρώτη φορά μου κάνουν έκπληξη!!
Θέλω ν ευχαριστήσω την αγαπημένη μου φιλη μαχούλα που το οργάνωσε με δική της πρωτοβουλία καθώς και τις μαρία,αλεξ,μαίρη που αν και κουρασμένες απο τα τρεξίματα της μέρας παρεβρέθηκαν στο event!!
Για τους διαλόγους δεν έχω να προσθέσω κάτι..Ε όλοι έχουμε κάποιες στιγμές ασυνενννοησίας πιστεύω..Είναι να μην είσαι αφηρημένος και να μην ταξιδεύει το μυαλό σου αλλού!!

Πάντως χαίρομαι που περνάς ωραία μαζί μου!Αυτό και μόνο μου αρκεί!
Φιλάκια πολλά!
Επόμενος παρακαλώ!

maroula είπε...

Ελενίτσα μου το σχόλιο σου είναι και αυτό μέρος των ασυνεννοήσεων; Χεχε!!! Ταιριάζει πολύ ωραία σε άλλο blog!!!
Φιλιά Πολλά!

Ανώνυμος είπε...

πολλά φιλάκια στην Ελενίτσα μας και να είναι καλα!:D

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά Ελενίτσα μας, χρόνια πολλά και ευτυχισμένα, χρόοοονια ποοοολλά...
Χμ πολύ ωραία η φωτό που έβαλες για τη φιλενάδα μας Μαρούλα μου,(καλά είναι και από μόνη της βέβαια σκέτη κούκλα) και πολύ ωραία η τούρτα(αυτή τη σοκολατίνα με τα αγριοκέρασα, ακόμη τη σκέφτομαι!!!)
Φυσικά για τη γλυκιά Ελενίτσα μας, δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε τίποτε λιγότερο εκείνη τη μέρα,(της το έχω πει άλλωστε, και έχω να κάνω ακόμη πολλά) και χαίρομαι που σου άρεσε!!! ; )))
Αυτό με τον τόπο συνάντησης και την αλλαγή ώρας, θα έλεγα πως το κάνω περισσότερο εγώ!!!!!!Χι!
Στο διάλογο με το αντικλείδι να πάρει δεν ήμουν μπροστά!Χα χα!
Αυτό με το Φάμελλο και τα τραγούδια πολύ μου άρεσε!Χι Χι!
Ο Ελενόκοσμος (ας το βαπτίσω χαριτωμένα έτσι), ένας πλανήτης δημιουργός του οποίου είναι η Ελενίτσα, και για τον οποίο βγάζει συχνά εισιτήριο και ταξιδεύει στιγμές, στιγμούλες ξεχασμένη από έννοιες και σκοτούρες, όλους και όλα, απλά της πάει!!! Συνέχισε το ταξίδι σου! ; )
Μαρούλα μου όμορφο το αφιέρωμά σου!Με πολύ χιούμορ!Δεν σου κρύβω, ότι γέλασα διαβάζοντάς το!
Και τώρα ποιος έχει σειρά;
Πολλά φιλιά!
Ξημερώνει...

maroula είπε...

Δεν έχω αποφασίσει ποιος θα είναι ο επόμενος μικρή μου λογοτέχνη!Ίσως καθυστερήσω λιγάκι να γράψω ποστ για τον επόμενο... Θέλω να δημοσιεύσω πρώτα κάποια άλλα πράγματα που έχω στο μυαλό μου!!!

KouKos είπε...

Μαχούλα μου, ξεχνάς! Στον διάλλογο με το αντικλείδι ήσουν μπροστά, τόσο εσύ, όσο και η μητέρα σου! Μα δε θυμάσαι τίποτα πια?
Το αφιέρωμα για την Ελενίτσα μας πολύ καλό, αν και θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερη έκταση...
Πολλά φιλιά και από εμένα στην κουκλίτσα μας!

maroula είπε...

Πόσο μεγαλύτερο θα έπρεπε να είναι το αφιέρωμα κούκε μου? Αν έχετε κάτι να συμπληρώσετε, διαλόγους, γκάφες κτλ, παρακαλώ....;)))
Χιχι..

Ανώνυμος είπε...

Ούπς...Δε το θυμάμαι, να είμαι μπροστά ε? Μήπως εκείνη την ώρα συζητούσαμε άλλα?Χα χα!!!Ε όσα και να γράψει κανείς για την Ελενίτσα μας, σίγουρα δεν φτάνουν!
Φιλάκια σε όλους!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κούκε μου το περιστατικο με το αντικλείδι έγινε στο LOL!χαχα!άλλος δεν θυμάται καλά!
αγαπητή μαρούλα μου εκτός από γκάφες και διαλόγους μπορούν να συμπληρωθούν και άλλα πιο ενδιαφέροντα πράγματα!
αγαπητή μικρή λογοτέχνη μου μην στεναχωριέσαι,καλά θυμάσαι!φιλάκια!