Κυριακή 2 Μαρτίου 2008

Εσύ ποιο βιβλίο διαβάζεις???

Πριν λίγες μέρες ο koukws με το τελευταίο ποστ μου πέταξε το μπαλάκι (όχι το μπαλάκι που μου πήρε από τα jumbo) σε ένα παιχνίδι μεταξύ των blogger... Πρέπει εγώ λοιπόν τώρα, να σας παραθέσω την 6η, την 7η και την 8η περίοδο της σελίδας 123 από το βιβλίο που διαβάζω αυτήν την περίοδο ή από το βιβλίο που βρίσκεται δίπλα μου αυτήν τη στιγμή...

Επειδή δεν νομίζω ότι τα Πολιτικά του Αριστοτέλη ή η Έκθεση Έκφραση της Γ΄ Λυκείου ενδιαφέρει ιδιαίτερα τους blogger, θα παραθέσω απόσπασμα από το βιβλίο όχι που διαβάζω αλλά που βρίσκεται δίπλα μου τυχαία, καθώς θα βασιστώ σε ένα απόφθεγμα που υπάρχει σε αυτό(σε άλλη σελίδα) για να γράψω ένα από τα επόμενα ποστ! Το βιβλίο έχει τίτλο Ο ιππότης με τη σκουριασμένη πανοπλία.

Ο ιππότης πήρε μια βαθιάν ανάσα, και κάπως καθάρισε το κεφάλι του. Ύστερα διάβασε μεγαλόφωνα τις δυο τελευταίες αράδες της επιγραφής:"κι αν κολλάω στα γνωστά , δε θα μάθω τ΄άγνωστα".


Μοιάζει με παραμύθι αυτό το βιβλίο γι' αυτό είναι ένα από τα βιβλία που με συγκίνησε. Eίναι γραμμένο με απλή γλώσσα και πραγματεύεται τις περιπέτειες ενός ιππότη, με τον οποίο μπορούμε να ταυτιστούμε όλοι μας. Ο ιππότης μας, προσπαθεί να απαλλαγεί από την σκουριασμένη πανοπλία που αναγκαστηκε να φορέσει για να γίνει αρεστός και αποδεκτός και να ξαναβρεί τον εαυτό του περιπλανόμενος στα κάστρα της Σιωπής, του Θάρρους, της Τόλμης, της Γνώσης,της Αλήθειας....

4 σχόλια:

KouKos είπε...

Αυτον τον Ιππότη, θέλω κι εγώ να τον διαβάσω...
Τόσα έχουμε ακούσει :)
Αν και προσωπικά θα προτιμούσα κάτι από τα Πολιτικά του Αριστοτέλη!
Φιλάκια!

KouKos είπε...

Μαρούλα μου, μπορείς να δεις και το νέο μας blog εδώ
Φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

Θα αφήσω τον ιππότη με την σκουριασμένη πανοπλία και θα πιάσω την φιλόλογο με την γυαλισμένη φαντασία!!!
Ωραίο κουκλίτσα μου!
Πραγματικά θέλω κι εγώ, να το διαβάσω...
Όταν βρω χρόνο!!!
Φιλάκια!!!

maroula είπε...

Συγγνώμη που δεν έχω απαντήσει τόσο καιρό.. αλλά που καιρός... Σας το δίνω όποτε θέλετε το βιβλίο, για να ταξιδέψετε και εσείς μαζί με τον ιππότη με προορισμό την Αυτογνωσία και την Αλήθεια!