Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

Επιστροφή!



Ήταν καιρός να επιστρέψω και εγώ σιγά σιγά στις παλιές συνήθειες και να δώσω ένα ακόμη ποστ!


Μια και μου λείπει απίστευτα η Θεσσαλονίκη ή μάλλον καλύτερα, μου λείπει η ζωή μου σε αυτήν τη πόλη, αποφάσισα να αναρτήσω φωτογραφίες και εικόνες ώστε ένα αέράκι απο Βαρδάρη να διαπνέει αυτό το blog! Ξεκινάω λοιπόν, από μια εικόνα που τράβηξα με το κινητό από έναν τοίχο στην Εγνατία. Γιατί στους βαμμένους τοίχους βρίσκεις πού και πού και έξυπνα πολιτικά μηνύματα!





5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

και μας μας λείπεις πολυυυ!!
ευτυχώς πλησιάζουν οι μέρες να μας έρθεις!!να σε δούμε!

όσο για τους τοίχους έχεις απόλυτο δίκιο!
ωραία φώτο!έχω και εγώ μερικές αν θές να ανταλλάξουμε υλικό!
φιλάκια!

maroula είπε...

Εννοείται πως θέλω υλικό... Φράσεις όπως "η Κύπρος είναι κινέζικη", που είχαμε συναντήσει σε έναν τοίχο, κατεβαίνοντας από τα κάστρα, είναι πράγματι πολυ αξιοπρόσεκτες!!!
Φιλάκια πολλά!!!

Tina είπε...

Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες. Αχ και να 'μουν εκεί τώρα!!!
Φιλάκια πολλά και καλό χειμώνα!

maroula είπε...

Αχ Τίνα μου όύτε εγώ είμαι εκεί τώρα, δυστυχώς!!! Καλό χειμώνα και σε εσένα!

Μικρή Λογοτέχνης είπε...

Έχω τραβήξει ένα σωρό...Άλμπουμ με ένα σωρό αηδίες έγινε σχεδόν!!!
Ή με σημαντικά νοήματα!!!
Οι τοίχοι στην πόλη είναι μια γραμμένη πλάνη, διεκωμώδηση ή αλήθεια...
μάκια!!!